Bodil Søgaard
Jeg har haft komplekse problemer med bruxisme og tiltagende åbent bid (hvor de forreste tænder ikke kan nå hinanden) siden barndommen.
Christina er den første tandlæge jeg har været forbi som virkelig havde dyb nok viden og nysgerrighed til at få hjulpet mig. Hun henviste mig efter grundige undersøgelser til kæbeafdelingen på Rigshospitalet, hvor de var imponerede over det forarbejde der lå. Efter et kortvarigt, minimalt indgribende behandlingsforløb har jeg endelig oplevet bedring efter 30 år med smerter og jeg er utroligt taknemmelig.
De varmeste anbefalinger – Hvidovreklinikken møder mig altid med kompetence, venlighed og fokus på at hjælpe fremfor på profit.
