Marcus Bonnevie

Efter mange år med tandlægeskræk og at have holdt mig selv fra at tage ind, må jeg indrømme at Hvidovreklinikken nærmest har totalt ændret mit syn på den “skræmmende oplevelse”.

De er altid super søde, imødekommende og tager hensyn til ens behov og bekymringer. Demet er den absolut bedste tandlæge jeg har haft, og som virkelig har hænderne skruet ordentligt på med det rette mindset til at håndtere sine patienter med omhu og tålmodighed.

Stor stjerne til Emma og Demet for at vise en rigtig god menneskelig side under behandlingen, fremfor mange steder der blot har arbejdsstemmen skruet på.

Vi ses til næste behandling!

10/10 stjerner, og er fra nu af min faste tandlægeklinik 🙂

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *